Droppen som fick bägaren att rinna över

Ni kanske vet att jag inte har kommit så där hemskt bra överens med min nuvarande telefon Nokia Lumia 920. Jag hade ju inte direkt väntat mig det heller så jag har haft överseende med det mesta och skaffade en iPad mini för att överleva vardagen. Det har varit många små och några lite större grejer som inte har fungerat som jag skulle vilja, men jag har tänkt att 3 månader ska jag väl ändå kunna stå ut med den.

Men nej. Efter idag förlåter jag den aldrig. ALDRIG! Jag har inte vågat springa på en månad pga problem med knäet, men nu har det äntligen börjat bli bättre så redan för en vecka sedan bestämde jag att idag skulle jag minsann få prova springa igen.

Jag har alltså sett fram emot det i över en vecka, och hela dagen idag har jag varit jättepeppad. Jag stack iväg, det gick väl lite tungt (ingen konditionsträning på en månad, träningsvärk efter benpass på gymmet igår, osv...) men jag kämpade på. Sista kilometern började knäet göra lite ont men jag fortsatte ändå, det var ju så lite kvar och jag hoppades kunna få en hyfsad tid i alla fall.

När jag till slut kommer fram och ska stänga av Sports Tracker visar det sig att sportarmbandet har kommit åt kameraknappen efter knappt en km, och denna fantastiska "smart"phone klarar inte av att köra Sports Tracker i bakgrunden så det blev till absolut ingenting.

Jag var så förbannad så jag grät. Och då menar jag verkligen tjöt av ilska och tårarna sprutade. Länge. Fy fan. Som sagt, jag förlåter den aldrig för detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0