Helt normalt

Har jag någonsin nämnt att jag älskar de där dårarna jag jobbar med? Ja okej, ett par gånger kanske, men man kan inte säga det för ofta. De är helt fantastiska. Vi är precis lika störda allihopa, det är underbart! 
 
När jag var på semester hade Rickard och Meli vindruvstävling och Rickard vann. I förra veckan slog Rickard nytt rekord; 18 vindruvor i kinderna! Inte illa. Så här om dagen när jag stod och tryckte i mig vindruvor för brinnkära livet för att stilla eftermiddagssockersuget kände jag att det banne mig var på tiden att jag också testade. 
 
 
12 vindruvor fick jag rum med! Sedan höll jag på att skratta ihjäl mig (se bilden), och när jag skulle peta tillbaks vindruvorna (de hölls liksom inte på plats när jag började skratta) fick jag plats med en till! 13 vindruvor alltså! SÅ JÄKLA NÖJD!! 
 
 
Rickard med 18 vindruvor. Ser knappt sned ut alls. 
 
 
Meli med sina 9 (om jag inte minns fel?) vindruvor. 
 
Vilken tur att vi alltid är skärpta på jobbet och knappt barnsliga alls. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0