Nämen välkommen tillbaka!

Idag skulle jag vilja välkomna två gamla favoritvänner tillbaka. Först solen som, efter att ha gått i ide och vägrat visa sig på så länge att man nästan glömt hur den såg ut, helt plötsligt har börjat kika fram igen och förgylla dagarna och göra hela livet lite trevligare. Tredje dagen på raken idag liksom - helt fantastiskt!
 
För det andra så vill jag hälsa min energi välkommen tillbaka! Jag vet inte var den har hållit hus så här länge, men den är minst sagt efterlängtad! Den började komma smygande tillbaka redan under förra veckan, men idag var jag helt plötsligt precis som vanligt igen med hur mycket energi som helst. U n d e r b a r t ! ! 
 
 
Bildbevis från i söndags då solen värmde och snön smälte (ser dock mycket vårigare ut i stan det är mycket mer snöfritt). Medan jag tog bilden låg dessutom korven på grillen och korv-ölen låg nergrävd i snön för kylning, så snacka om hallelujah-moment!
 
Nu hoppas hoppas hoppas jag att det fortsätter så här (med sol och energi alltså, korv och öl kan jag eventuellt klara mig utan åtminstone stundtals), då blir jag ännu lyckligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0