Imorgon smäller det...

Ja. Att säga att jag är glad att vi inte försökte slå upp dörrarna till butiken kl 12 idag är en GROV underdrift. Istället ångrar jag verkligen att vi inte pushade för att få öppna på måndag istället... 
 
Tänk om man hade kunnat gå hem och kännt "äntligen är allt klart, nu är vi helt redo för att ta emot våra kunder!", eller åtminstone som jag hade räknat med "okej, allt det viktigaste är i alla fall klart, det duger bra!". Men helt ärligt känns det just nu som totalt kaos, kanske inte synligt i butiken, men ändå sååå mycket mer än bara kaoslagret i källaren... Tur att vi i alla fall är full styrka imorgon! 
 
Men även om jag har lite panik just nu så ska det bli sjukt kul att få öppna upp nya butiken! Och jag kan inte fatta att det bara är en vecka sedan vår kassabänksmassaker (ÄLSKAR att Malin filmade det!) i gamla butiken! 
 
 
Jag skrattade så hysteriskt mycket att jag var tvungen att gå och gömma mig bakom en hylla! Det här är alltså bara en skärmdump från filmen, filmen är nog kanske lite för extrem för att läggas upp så här till allmänhetens beskådan, men jag lovar att berätta mer om orsaken till just det där värsta skrattanfallet vid ett senare tillfälle! 
 
Men i alla fall, fatta att vi har inventerat och tömt en hel butik på två dagar?! Och sedan flyttat in och organiserat och plockat och planerat och grejat en helt ny butik på 3 dagar?! Visst att vi inte är helt klara, men butiken är ändå (i stort sett) öppningsklar, så förbanna vad vi har varit effektiva och duktiga ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0