Exemplarisk kärring

I morse vaknade jag halv 8, trots att jag skulle vara på jobb först 10, och kände att idag vill jag ha en riktigt riktigt god frukost! Efter att ha legat vaken i en halvtimme och väntat på att Christofer skulle vakna hade jag hunnit planera frukosten in i minsta detalj.

Våfflor (nyttiga sådana gjorda på två mosade bananer och två ägg) med keso, färsk ananas, lite kanel, cashewnötter, pekannötter och lite kokosflingor. Och det blev sååå himla gott!!

Jag tyckte att jag fick lite för lite beröm så jag sade "tänk va jag är älskvärd som lagar god och nyttig och proteinrik frukost åt dig så du orkar fiska hela dagen!" och fick till svar "jo du har varit en extremt exemplarisk kärring idag!". DET kallar jag bra betyg! Nöjd kärring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0