Fullständigt livsfarligt!

Ojoj. Mamma hade bakat helt gudomliga chokladkakor med jordnötter idag. Hon gjorde misstaget att lägga upp bilder på kakorna på Facebook. Sedan gjorde hon det stora misstaget att säga att vi fick komma dit och smaka...

Jag åt 3 stycken. De var inte små. De var väldigt mäktiga. Och trots att jag var så mätt att jag nästintill mådde illa hade jag lätt kunnat trycka i mig ännu fler, så för allas bästa var vi tvungna att gå därifrån innan jag hann göra det.

Heeeeelt jävla galet gudomligt goda är de i alla fall!!! Mums mums mums mums. Baka dem! (Eller kanske låt bli om ni som jag har en tendens att äta ihjäl er när det är lite för gott)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0