Hysteriskt svettigt

I morse var jag på 2 timmar cycling på Träningsverket. Det gick mycket bättre än jag hade vågat hoppas, och det kändes som att det gick jättefort! Jag var rädd att det skulle kännas som att det aldrig skulle ta slut, men det kändes nästan som att det gick fortare än 1-timmes passet jag var på förra lördagen. De hade delat upp det i 20-minuters block med lite olika "teman" så det blev liksom aldrig segt eller för jobbigt. 
 
Riktigt kul alltså! Även om jag måste säga att det var bland det svettigaste jag har varit med om. Man var liksom helt jävla genomblöt. Helt galet. Och benen var rätt stela efteråt också när man hade suttit stilla och trampat konstant i två timmar... Men som sagt, det gick över förväntan! 100 km tjejvättern kommer gå lätt som en plätt, hehe...
 
För övrigt har vi fått den sista leveransen från Florida nu, som bland annat innehöll detta: 
 
 
Underbart! Så nu sitter jag och njuter av lite Reese´s medan jag väntar på att Bodil ska dyka upp för sushiätning och vindrickning. Sämre kan man ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0