Inte så liten längre

Idag fyllde min lilla lillebror 18 år. Det är helt sjukt, jag har faktiskt lite svårt att fatta det. Han har ju alltid varit så liten! Och jag tycker ju liksom inte att jag är så gammal att han skulle kunna vara myndig redan.... 
 
Hur som helst, dagen har därför inneburit firande av bakfull 18-åring (han tog sitt ansvar och såg till att krogen stängde som den skulle kl 4 i natt så han var en aning trött idag när det vankades kalas, hehe), mycket trevligt och mättande! 
 
 
Stiliger men trött 18-åring!
 
 
Uuuunderbar chokladmarängtårta från Maries tårtor (jag tvivlar inte en sekund på att det är världens godaste tårtor, just den här choklad och så den med citron är helt gudomliga), och så mitt mästerverk Italien-inspirerad smörgåstårta. Måste säga att jag är sjukt nöjd med både utseende och smak på smörgåstårtan!
 
 
Och jag fick tillfälle att inviga min nya klänning som kom med Macy´s-paketet i torsdags! Jag borde egentligen ha tagit en efter-bild också, jag tror nämligen att jag slog åländskt rekord i tårtmage (jag såg så gravid ut att mamma nästan hann bli lite nervös) efter allt tårtätande. 
 
Hur som helst ett mycket trevlig kalas, och återigen GRATTIS lilla Viktor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0