Tjejklassikern del 1

Jaha hörni, det gick ju inte så där våldsamt bra att hålla bloggen uppdaterad i alla fall. Men tack vare Elin använder jag nu instagram också ("let me know när du nått vår tidsålder" skrev hon, så jag kände att jag inte riktigt hade något val) så om ni vill ha lite mer frekventa uppdateringar hittar ni mig där (haanabanaana). 

I söndags avverkade jag och Fanny äntligen vår första del av Tjejklassikern; Lidingö Tjejlopp! De där mördarbackarna var verkligen inte att leka med, men det var perfekt väder och det kändes förbannat skönt efteråt! 


Sjukt nöjda brudar med medaljer och skumpa efter avslutat lopp.

Jag hade som enda mål att inte behöva gå i backarna (jag hade nämligen kört alldeles för lite backträning), jag skulle helst vilja komma under timmen åtminstone men trodde inte att jag hade en chans (var redan inställd på att behöva ta revansch nästa år). Behöver jag säga att jag är MYCKET nöjd översluttiden 58:54?! 

Så nu är det bara lite skidning, cykling och simning kvar innan vi har klarat av Tjejklassikern! Bara. Lite tungt mentalt att det enda lopp jag kan bocka av är det enda jag visste på förhand att jag klarar av... 

Nåja, jag har ju några månader på mig att lära mig skida innan det är dags för det i alla fall! Kan hända att det behövs lite mer än bara ren envishet för att klara Tjejvasan gissar jag. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0