Burned

Jaa, jag är då lika smidig som vanligt i alla fall. Jag började nästan tro att det hade blivit bättre, jag tycker inte alls att jag slår mig och går in i dörrkarmar och fastnar i dörrhantag osv. lika ofta längre. Mina blåmärken överallt tyder i och för sig på annat, så det kanske bara är det att ingen orkar påpeka det längre och då märker jag ingenting...

I alla fall. I onsdags lyckades jag bränna mig i pannan med plattången när jag bara skulle platta luggen lite snabbt på morgonen. Hanna, seriöst, NÄR ska du lära dig att det ALLTID går åt helvete när du "bara ska göra något lite snabbt"?! Suck.
.
Så, nu har jag alltså ett fint litet (hyfsat litet i alla fall) rött märke i pannan. Lagom till morgondagens julfest - vad annars liksom. Någon som är förvånad? Nej jag trodde väl inte det heller.
.
.
Det var nästintill omöjligt att få märket på bild, det ville inte alls vara med. Men det är där jag pekar, och det syns mer i verkligheten. Är det inte fantastiskt?

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hanna, Du kanske får bort de med lite smink imorgon :) de brukar ju kunna täcka alla möjliga konstigheter ;P

2011-12-16 @ 18:32:40
Postat av: Malin

Hahaha grattis Hanna! :D Nä men skämt åsido, ajfan, måste ju ha tagit ont det där! :/ Har själv nästan en slags fobi när folk ska locka mitt hår, är så rädd för att bli bränd haha!

2011-12-16 @ 20:12:38
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0