Slut i huvudet

Herregud vad slut jag är. Det har varit riktigt mycket idag och dessutom har jag haft en envis och våldsam huvudvärk nästan hela dagen (från att jag vaknade till 17-tiden) som vägrade ge med sig hur jag än försökte, så det gjorde ju inte direkt saken bättre.

Den sista halvtimmen slirade det ordentligt. Det är tur att vi har kul i alla fall! Både jag och Daniel är nog snart redo för dårhuset är jag rädd... Fast det behöver å andra sidan inte ha så mycket med jobbet att göra, vi är nog rätt så körda ändå.
.
Jag funderade allvarligt på att helt enkelt flytta in i källaren de här två veckorna, jag ska ju ändå vara där nästan hela tiden så det skulle ju vara smidigt och bra! Då skulle jag kunna få en massa gjort utanför arbetstid dessutom. De här papperslådorna tänkte jag bygga om till säng:
.
.
Det kan nog bli bra det tror jag. Eller vad tror ni?
.
När jag kom hem gick jag på långpromenad med Dixie i ösregn och blåst och det var nog precis vad jag behövde. Lite nytt syre gjorde susen för mitt stackars huvud. Nu kommer jag sova som en liten ängel i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0