Nedräkning

Idag är det onsdag! Vat ni vad det innebär? Det innebär att det bara är två dagar kvar till min lediga vecka! Åh vad jag ska sova. Jag tror jag ska åka ut till en öde ö, gömma mig där och sova hela veckan.
.
Fast sådana dagar som idag är det extra kul att jobba! På förmiddagen kom det in en snubbe som jobbar på ett företag vars produkter vi säljer, han var skittrevlig och frågade lite om hur det går och så där. När han skulle gå sade han att han kanske skulle komma tillbaka lite senare med fikabröd åt oss. Vi fnissade lite och tyckte att det lät ju nice, men tog det inte så allvarligt.
.
Ungefär en halvtimme senare kom han tillbaka med 4 gräddmunkar och 4 chokladbakelser! Snacka om lyx! Behöver jag säga att vi skuttade upp och ner av lycka?!
.
Gräddmunksbild lånad från visitaland.com där det finns en hel artikel om gräddmunkar!
.
För övrigt ber jag så hemskt mycket om ursäkt för uruselt uppdaterande på sistone, jag har lite för mycket att göra, lite för lite ork och dessutom fick vi hem 4:e säsongen av Dexter förra veckan. Om jag inte gömmer mig på någon öde ö ska jag försöka skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt med en ledig vecka! Jag är också ledig nästan hela veckan! har moster med familj här på besök då men kanske vi kan ses på en liten fika eller nåt nån dag i alla fall! Men vi tar det sen :)

2011-07-06 @ 23:01:20
Postat av: Fanny

Hmm, mitt namn försvann visst. Det brukar göra det när folk kommenterar på min blogg ibland också. Konstigt...

2011-07-06 @ 23:04:38
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0