Men vad händer?!

Jag hinner inte med längre! Snart måste jag nog dra i nödbromsen. Det var ju just början av maj (och veckan före det var det månadskiftet februari mars... Vad hände med hela mars och april?!) och nu är det plötsligt snart midsommar! Jo, det är faktiskt nästan bara 2 veckor kvar. Maj har jag nog missat helt. Jag undrar om jag borde börja fundera på julklappar snart...
.
Fy så deprimerande. Jag vill ha sommar läääänge nu. Gärna ända till oktober 2012 så man hinner njuta lite också. (Eller är det 2012 i år? Starting to think I´m loosing it...) För som det känns nu så kommer det vara jul om en månad eller två. Fortsätter det i den här farten går jag väl i pension snart. Det skulle väl kanske vara skönt i och för sig, men jag känner att jag inte riktigt är redo för det än...
.
Tur att det finns en massa att se fram emot också! Midsommar, födelsedagsfester, middagar...
Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0