Min vanliga tur...

Nog är det ju helt otroligt. Jag var så himla nöjd med mina planer inför kvällen. Efter jobbet skulle jag direkt hem och gå ut med Dixie, för att sedan cykla direkt till Träningsverket för BodyStep och sedan äta middag (som jag kunde passa på att köpa på samma gång som mellanmålet tidigare på dagen) när jag kom hem. Och så dusch, jobb osv efter det.
.
MEN. Vad tror ni händer i samma stund som vi låser dörren och stänger för dagen? Jo, det börjar ösregna. Cykla till Träningsverket i ösregnet? Not so lockande. Bilen? Är iväg på andra äventyr långt bort. Middagen? Glömde jag bort att köpa när jag ändå var i butiken och köpte mellanmål. Köpa middag på vägen hem istället? Nej, för både jag och cykeln fick skjuts hem från jobbet (det var i alla fall jättesnällt!).
.
.
Så, vad hände med mina planer egentligen? Tja, jag har ju varit ut och gått med Dixie i alla fall... Och ja, ifall någon undrar blev det självklart sol minuten före steppen började. Och bara för att jag funderade på att sticka ut och springa istället regnar det så klart med jämna mellanrum så att jag inte ska våga mig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0