DET BLIR INGA BARN

Jag gjorde misstaget att kika lite på En unge i minuten på 4an i kväll. Det skulle jag inte ha gjort. Jag brukar inte vara känslig, och jag såg inte ens så långt som till själva förlossningarna (passande nog var det dags för kvällspromenad med Dixie när det började närma sig), men det där var fan obehagligt.
.
Nej, här blir det inga barn. Jag har ångrat mig. Alltså det var inte aktuellt inom de närmsta 5 åren (minst) ändå, men nu efter i kväll känner jag att jag klarar mig utan helt och hållet.
.
Förlåt lilla Hanna som trodde att du skulle skaffa barn typ efter att du fyllt 25 (visst, du hade ingen aning om att du faktiskt fyller 25 redan nästa år då, men ändå - lite tog du nog i där), just nu känns det mycket mer lockande att satsa på ett par Prazskys till istället.
Nyss hemkommet nyfiket litet bäbisKex! Smärtfritt, smidigt och mysigt. Helt klart att föredra!

Kommentarer
Postat av: Emma M

haha, jag såg också programmet - blev också avskräckt! usch.

2011-03-29 @ 08:54:43
Postat av: Emma M

haha, jag såg också programmet - blev också avskräckt! usch.

2011-03-29 @ 08:54:56
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

eller hur?!?!



nä, stöd min kamp för att kämpa för att ändra evolutionen så vi lägger ägg eller liknande istället.

2011-03-29 @ 21:40:22
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Maya

Hahaha :) Ja, det är ju väldigt jobbigt med smärtan men så fort bebis är ute så har man glömt vad man har varit med om och så gör man om det igen ;)

2011-03-29 @ 22:00:35
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: rebeccadahlin

fin blogg! :)

2011-03-29 @ 22:39:21
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Jag följer programmet "En unge i minuten" helt slaviskt. Tycker de är jätte intressant program! Att få se hur andra går igenom hela förlossningen. För ingen förlossning är den andra lik! De är det som är häftigt. Att en kan ha svin ont och skrika sig hes, medans en annan mamma kör mindfulnes i all lugn och ro tills barnet är ute :).



Jag födde själv mitt första barn som 16åring och andra barnet som 17åring, och förlossningarna har varit det allra häftigaste jag varit med om! Den kraft man får, och alla känslor. Jösses.

Jag skulle vilja ha 10 barn till. haha :D.



Men alla väljer vi inte barn som prio ett här i livet ;).

Kram Mia

2011-03-29 @ 22:54:48
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken söt vovve :Dq

2011-03-30 @ 00:06:58
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0