FYNDAT

Idag efter jobbet gick jag förbi Zko och tänkte att jag ju skulle kunna gå in och kika lite på skoj. Jag hade ändå planerat lite skoinköp nästa helg när vi ska till Uppsala, så det kan ju inte skada att kolla utbudet här först för säkerhets skull.
.
Och gissa vad jag kom ut med? Inte bara ett par, utan TVÅ par skor!
De är mycket snyggare än de ser ut, framförallt bootsen, men ni får nöja er med den här bilden.
.
Jag hade planerat att köpa ett par liknande boots på Din sko, som kostade typ 700 kr. Lite i mesta laget för mig men jag både vill ha och behöver ett par. MEN nu slapp jag lägga ut så mycket pengar, för gissa vad dessa kostade? 15 euro! Och inte nog med det, när jag skulle betala sade tjejen i kassan "Du vet att du får ett par till gratis va?".
.
Oh yes. Ni läste rätt. Istället för närmare 80 euro för ETT par skor betalade jag 15 euro för TVÅ par skor! Det kallar jag att fynda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0