HÄLSNING

När jag hade varit på jobbet en stund idag sade Gittan (eller var det Tina? Jag var som sagt sjukt förvirrad idag...) "Har du varit in i köket?", "Nej, hur så?" undrade jag. Hon tyckte att jag skulle gå och kika, och sade att jag hade en hälsning där.
.
Jag fattade ingenting, så jag sprang nyfiket in i köket för att kolla vad hon snackade om, och jag möttes av det här:
Lite elakt (det var väl det som var meningen), men mest bara gulligt! Tack Cilla, det gjorde min dag mycket roligare och jag fick mig ett gott skratt!
.
("Trasiga Filten" är mitt "indiannamn" som Charlie gav mig någon gång under högstadietiden, och dum som jag var råkade jag nämna det för Cilla och Gittan av någon anledning...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0