MAN BLIR VAD MAN ÄTER!

Först jubileumstårta på jobbet, efter det (sinnessjukt god) morotskaka hos Bodil och Jocke, och till sist lite marängsviss och en kanapé på Jonathans födelsedagskalas. Och så 1-2 koppar kaffe varje gång förstås.
.
Inte konstingt att jag är så söt!
"Du blir vad du äter" heter det ju, så med allt socker jag har fått i mig idag borde jag ju bli ohälsosamt söt! Och kanske ännu lite brunare också? Med tanke på allt kaffe menar jag.
.
Nej, jag ska nog stupa i säng nu. Jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter, min kropp börjar ledsna på att inte få ta igen den där natten då jag inte sov alls och det känns som att den tänker gå i totalstrejk när som helst nu. Skönt att man har hela 5 jobbdagar kvar, extra långa och extra tidiga dessutom, innan det blir 3 dagars vila... Säkert hälsosamt det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0