VÅR-SPRALLIG LITEN HUND

Idag har vädergudarna verkligen gjort allt för att skynda på våren lite. Först strålande sol och varmt (runt 15 grader i solen, halleluja!) och sedan ösregn en liten stund medan jag satt på jobb, helt perfekt.
.
Dixie är alldeles prillig av lycka. Hon hoppar och skuttar och vill vara ute och springer på i full fart när vi är ute. "Vem är du och vad har du gjort med min promenadhatande soffpotatishund?!" var jag tvungen att fråga henne idag. "Men matteeee, det är ju VARMT! Och TORRT!" utbrast hon lyckligt. Typ.
Mitt soldyrkande lilla kex. Vi satt på balkongen och åt lunch, Dixie ville inte alls gå in. Hade hon fått bestämma hade hon suttit där resten av dagen och solat.
.
Nu vill vi att det ska fortsätta så här, bort med snön fort som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0