VÄRLDENS SÄMSTA PAPARAZZI

Idag hade vi celebert besök på jobbet. Lill-Babs och resten av gänget som uppträdde på Alandica i helgen. Tyvärr är jag så livrädd för "kändisar" så jag vågade knappt ens titta på dem (världens skummaste fobi?), och än mindre gå och fråga efter en autograf åt Gittan (som samlar).
.
Men jag tänkte att jag kunde ju försöka ta en diskret liten bild med mobilen. Det var en dum idé. Nu kan jag definitivt stryka paparazzifotograf från min lista på eventuella framtida jobbkarriärer.
Japp det där är Lill-Babs! Det ser ni väl?
Jag fick chansen att ta en bild på närmare håll, men nej, då blänkte det så klart i glaset precis så att hennes ansikte blev censurerat. Typiskt.
.
Ja, sedan gav jag helt enkelt upp och tog en bild på deras namnlista istället. Men självklart blev inte ens den bra...
Ja. Som sagt, jag ska nog inte försöka mig på det här igen. Gittan är mycket bättre på det här området, det är tydligt. Men jag försökte i alla fall, det måste jag ju få lite creds för?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0