Ajajajajaj

Varning: jag tänker nu ägna ett helt inlägg åt min träningsvärk, bara så att ni vet.

Jag har så fruktansvärt ONT! Jag kan inte minnas när jag senast hade sådan här träningsvärk? Om jag en någonsin har haft så här mycket på så många ställen på samma gång...

I söndags var jag och gymmade (axlar, armar och mage) och i måndags var jag på bodypump (hela kroppen) för första gången sedan början av februari. Eftersom jag har gymmat en del och hade mycket energi öste jag på mer vikter på pumpen än jag har haft tidigare. Jag höll visserligen på att börja gråta när vi körde axlar, biceps och triceps, men det funkade så jag var skitnöjd.

Igår och idag har jag inte varit skitnöjd... Jag är stel som en gammal kärring. Jag lovar att min 93-åriga farfar är minst lika rörlig som jag är nu.

Allra värst är baksida lår och rumpa (jag kan knappt gå och jag kan definitivt inte böja mig ner) plus axlar och triceps (jag kan knappt lyfta armarna). Dessutom känns det också i övre delen av ryggen, bröst och biceps...

Ni förstår att jag är lite handikappad? Så fort jag rör mig gör det ont någonstans. "Du går som en karl i högklackat" fick jag höra just. Tack för den liksom.

Jag skulle vilja gömma mig under täcket som Dixie:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0