Sommarplåga?

Okejdå, jag måste väl lägga upp den då. Patrik spelade den för oss det första han gjorde i morse, och sedan dess har jag sett att folk har delat den på Facebook uppskattningsvis en miljard gånger. Men någon kan ju faktiskt ha missat den ändå!

Det är nog en sommarplåga med betoning på plåga, men den är rolig, man blir glad av den och den fastnar direkt! Så jo, jag gissar att denna kommer att lyssnas på ett par gånger i sommar...
.
.
Medan ni lyssnar ska jag gå och slänga mig i sängen. Kl. 6.40 imorgonbitti kommer Malin och plockar upp mig för att åka till Träningsverket på morgoncykling! Säkert en jättesmart idé. Tills jag ska försöka ta mig upp ur min varma sköna säng när klockan ringer imorgon...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har missat den :P

2012-06-07 @ 23:04:29
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, och nu blev det ju nästan lite pinsamt att jag skrev det där innan jag lyssnade på låten för han som sjunger ha ja ju gått i skola med å festat med i Vasa :D haha!

2012-06-07 @ 23:09:21
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0