Oh no!!

För en stund sedan öppnade jag iPhoto för att jag skulle leta upp en bild. Och vad händer? Jo den första bild jag ser är denna som bara hoppar på mig och hånskrattar mig rätt upp i ansiktet och påminner mig om att jag INTE kommer att sitta varken där utanför Florida Mall eller på outleten och dricka Starbucks frappuchino om en månad i år! 
 
 
Åh. Och nu är jag så fruktansvärt hysteriskt jävla sugen på en sådan! Jag dör lite inombords. Tänk att en bild på en Starbucksmugg fick mig att längta mer till Florida än alla miljarder solbilder, bubbel-i-bubbelpoolen-bilder, kungskrabbsbilder...
 
Hur ska jag överleva utan att få åka dit nu? Jag vet att Starbucks inte endast finns i Florida, men det är liksom inte riktigt samma sak någon annan stans heller, det är ju liksom allt runt omkring som gör det.. Nåja, det blir väl ännu mer underbart nästa gång istället när jag riktigt riktigt har fått längta!
 
Och om ni undrar så glömde jag så klart bort vad det egentligen var för en bild jag skulle leta efter... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0