DAGENS INSIKTER

Jaha, så ni är intresserade av att höra vad jag har lärt mig idag? Dagen har bjudit på många djupa insikter kan jag lova.
.
1. Jag har alldeles fantastiskt dålig humor. Det är väl visserligen inget nytt för de stackare som umgås med mig, men när jag inte ens kan skriva "insikt" utan att börja skratta så är det riktigt illa. Anledningen? Jag råkade skriva inSKITEN istället för inSIKTEN en gång, och jag kan bara inte glömma det.
.
2. Jag måste sluta erbjuda hundgodis åt människor. Varje gång någon har gjort något bra har jag en förmåga att säga "Vad duktig du är! Vill du ha en leversnitt?". När jag berömde Gustaf (som jag håller på och lär upp) idag på jobbet sade Robban "Ska du inte ge honom en leversnitt?".
Lite leversnittar, någon?
.
3. Jag borde ha "the Lazy song" som alarmsignal. Min morgon blev så mycket bättre när jag hade den på repeat! Efter det har hela dagen varit riktigt bra.
.
4. Jag måste göra något åt min klumpighet. Eller i alla fall bli bättre på att dölja den. Det börjar finnas lite för många olika varianter på "Hanna-syndrom" och "Att göra en Hanna" nu tycker jag. Det har nämligen inte skrivits om alla heller... Det börjar bli lite oroväckande faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahah, det där med inskit var faktiskt förbannat kul, så du är i alla fall inte den enda med dålig humor här! :')

2011-04-05 @ 17:54:30
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0