MMMM.... FREDAG

Åh, det här är nog den bästa fredagen på mycket mycket länge. Sovmorgon (inte för att jag kunde sova särskilt länge eftersom kroppen vant sig vid att stiga upp, men ändå), långpromenad med superpigg och glad liten hund i värmande solsken (!!), megasmarrig lunch, mys i soffan...
Dagens lunch. Kameran har sprungit och gömt sig, så ni får nöja er med en photo booth-bild som vanligt. Det är inte helt smidigt att försöka fota fint uppdukad (nåja) mat med datorn, men jag försökte åtminstone fixa till bilden lite så att det skulle se liiite trevligare ut i alla fall. Med betoning på "försökte" kanske...
.
Hääna Banäänas smarr-sallad:
❀ Romansallad
❀ Sockerärtskidor (?) (ja, ni fattar va?)
❀ Miniplommontomater
❀ Avokado
❀ Fetaost
❀ Tonfisk (i bit, i vatten, på burk...)
❀ Ägg
❀ Snabb dressing på olivolja, balsamico och vitvinsvinäger
Åh, jag dreglar nästan fast jag är proppmätt. Visst låter det väl gott?
.
Nu: mys. Snart: kaffe hos morfar. Senare: träning med Bodil. Till sist: mer mat och mer mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0