NÄMEN?!

Är detta sant? Tänker det faktiskt äntligen bli vår nu? Inga mer tvåsiffriga minusgrader? No more gräva-fram-bilen-som-ligger-begravd-under-flera-meter-nysnö-på-morgonen-vredesutbrott?
.
Jaa, idag känns det då inte som en omöjlighet i alla fall! Sol och 8 grader varmt när jag körde hem från jobbet kl 19 ikväll, det är ju knappt så man vågar tro att det är sant!
Ser ni? Här hemma på våran gata i stan, här är det ingen snö! (Och gud nåde dig Werner om det kommer mer snö! Då kommer du behöva den där rullstolen på riktigt.)
.
Dessutom var jag och lunchade med Fanny på Umbra idag, då regnade det visserligen men det var ändå supertrevligt! Vem hade kunnat tro att en helt vanlig onsdag i början av april kunde föra så här mycket positivt med sig?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för lunchen igår :) Nu sitter jag på båten på väg tillbaka till istiden... :( Men kommer ju hem till påsk, och då ska banne mig ALL snö vara borta på holmen! Så e den inte det så får du gå å sprida ut snöhögarna på vägarna så det smälter snabbare! :)

2011-04-07 @ 16:39:40
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0