SMEKNAMNEN HAGLAR

Efter Piff och Puff har det bara gått utför (Cilla har en ännu bättre bild!). Visserligen var jag redan Toffslan och Viffslan med Elin, när Gittan (Muminmamman) bestämde sig för att alla på jobbet skulle ha Mumin-namn.
.
Men idag har det varit fullt krig. Piff och Puff ville ha revansch. Robban blev Pluto, alternativt Långben. Det var inte så svårt. Båda passar lika bra. Men hur skulle vi hämnas på Werner?
.
När Peter kom och ryckte i dörren bara för att jävlas med mig stod det klart: Knocke och Smocke! Busarna i Bamse, som tror att de är stora, starka och tuffa, men egentligen är de nog lite mesiga. Perfekt!
Dessutom hade Werner kommit på att Thure är Pingu, och jag bestämde att Ante nog är Husmusen. Lite internt kanske, men herregud vad jag skrattade! Det är kärlek på hög nivå det här.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Sååå bra ! :D

2011-04-02 @ 19:37:42
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0