VILKEN DAG!

Det här är en myckt bra dag, på flera sätt. Till att börja med hade jag och Dixie en riktigt skön långpromenad på förmiddagen, Dixie hittade två svanar (som fräste åt henne) som hon tyckte var sjukt spännande! "Kolla matte, kolla! Skitstora fåglar matte! De ser sååå bitvänliga ut!" kan jag tänka mig att hon försökte säga.
.
Nu har vi suttit på balkongen i nästan en timme i bara t-shirt (!!), eller alltså Dixie har förstås ingen t-shirt, men ni fattar.
S Å  J Ä K L A  S K Ö N T ! Det verkar som att det äntligen tänker bli vår på allvar! (=dags att köpa allergimedicin innan pollensäsongen slår till med full kraft)
.
Det finns fler anledningar till att detta är en så bra dag, men jag tänker göra en riktig bloggcliffhanger och låta er suga på det ett tag till. I morgon kanske ni får veta. Moahaha.

Kommentarer
Postat av: Cilla

IMORRN ?! Kanske... usch så elakt !

2011-04-11 @ 16:09:46
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Haha, men Cilla. Jag lovar i alla fall att du ska få veta imorgon! ;)

2011-04-11 @ 16:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0