Fullspäckad dag

Puh, jag är helt slut efter den här mördardagen. Jag var på jobb från 8 på morgonen till halv 8 på kvällen! Förutom:
- lunchen med Malin + överlämnande av Dixie till mamma som så gärna ville leka lite med henne idag
- den där timmen mellan att jag egentligen hade slutat jobba och före mötet då jag irrade omkring som en yr höna genom halva stan och försökte fixa lite important stuff.
.
När jag äntligen kom hem tryckte jag i mig en macka (bra middag Hanna) och sedan gick jag och Dixie iväg på en mycket trevlig promenad med Elaine och hennes och hennes mammas vovve. Dixie tyckte det var riktigt trevligt med två dogs i hennes egen storlek, och jag tyckte att det var trevlig att träffa Elaine som jag ser alldeles för sällan!
.
Så som ni kanske har listat ur redan ligger både jag och Dixie mer eller mindre däckade i soffan nu. Vi kommer att sova skööönt i natt!
.
I brist på annat får ni njuta av min favoritbild på mitt älskade lilla kex! Tänk att hon har varit så där liten och tjock! Mitt hjärta smälter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså hon är ju bara såååå sööööt! Mamsen

2011-08-30 @ 08:54:45
Postat av: w a z u p / ♥

åh vilken liten sötnos :) Önskar de kunde växa liiite saktare ibland ;D haha

2011-09-11 @ 20:52:30
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0