Lite bättre

Ja, som ni kanske förstår har jag inte haft så stor blogglust sedan i söndags. Men nu börjar det kännas lite bättre i alla fall, största delen av tiden åtminstone. Så nu tycker jag bestämt att det är dags att pigga upp bloggen lite också!
.
Igår var vi och såg sista Harry Potter-filmen med de här två blonda filurerna:
.
Obligatorisk 3D-glasögonbild.
.
Vi hade pratat om att gå och se filmen igår, och så kom jag på den smarta idén att höra om Elin och Markus ville följa med, så jag ringde till Elin. Ungefär så här lät det:
.
Elin: Hej!
Jag: Hej! Vad ska ni göra ikväll?
Elin: Vi tänkte gå och se Harry Potter!
Jag: Perfekt, det var det jag skulle fråga! Har ni bokat?
Elin: Nej det har vi inte.
Jag: Okej, då bokar jag åt er också så ses vi där!
Elin: Okej!
Great minds think alike. Tänk om allting alltid skulle gå så smidigt?!
.
För övrigt tyckte jag att filmen var sjukt bra! Jag skulle nog kunna se den ikväll igen, men så kul ska vi inte ha. Nu ska jag istället städa lite... Men vem vet, vi kanske hinner höras igen senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0