Lyxfrulle!

Idag var jag duktig och pinade mig upp ur sängen och iväg på jobb en timme tidigare än vanligt. Inte för att jag var tvungen eller får något för det, utan endast för att det är så fantastiskt kul - eller ja, egentligen för att hinna gå igenom fakturor för att slippa stressa med det idag på dagen sedan då man blir störd hela tiden.
.
Eftersom jag har varit så sjukt duktig redan och klockan inte ens är 10 unnar jag mig nu en sjukt god frukostsmoothie och iskaffe från nya favoritstället LA Juice! För det är jag väääärd.
Lycka! Nu måste ju bara den här dagen bli bra, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Duktig tjej ! :D

2011-08-05 @ 20:51:10
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0