ADDICTED

Jag är busy busy busy. I söndags fixade jag nämligen flygplansunderhållningen så att jag ska kunna ha lite valmöjligheter under alla tusentals (typ) flygtimmar till, och framförallt från, Florida. Så nu, när jag inte städar/packar osv, sitter jag såklart och testar att underhållningen håller måttet.
Alla 42 banorna jag har "testat" hittills har varit bra. Och de har fortfarande varit bra alla 3-3000 gånger jag har spelat om dem för att försöka få 3 stjärnor på varje bana. "Ska bara testa lite" var det ja.
.
Jag varnar er alla - Angry Birds är sjukligt beroendeframkallande! (Framförallt när man har så dålig självdisciplin som jag har. "Bara en gång till", "bara en gång till", "bara en gång till".....)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hehe, jag känner igen det där! Sen börjar man drömma om det också, då kommer man på att nu har det nog gått lite för långt :D

2011-02-09 @ 10:18:42
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Sofia Arnehed

Vad intressant dina poster verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa igen! =P Hoppas du har en bra helg =P

2011-02-22 @ 15:43:15
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0