ÄNNU EN SJUKT BRA DAG

Ja jag har egentligen inte så mycket att tillägga, rubriken säger allt.
.
Vi har varit till Mall at Millenia (inte riktigt lika omtyckt som Florida Mall, men jag fick mig ändå bikini (välbehövligt!), jeans och två tröjor), sooolat, badat, varit till Wal-mart (hittade ett par helt schyssta sandaler för bara 10 dollar, det kan man ju inte klaga på!) och ätit sjukt god mat (grillad serloin steak med gudomlig rödvinssås).
.
Nu ska vi dricka lite kaffe och äta glass, och sedan kila bort till Vista Cay där vi även var igår (vad gör man inte för att hålla sig vaken några timmar till... Klockan är inte ens 21 här än).
På väg till Vista Cay igår.
.
Vi spelade airhockey...
Och givetvis fusball! Jag vann i alla fall en av 3 omgångar, men man är ju lite ringrostig så det ska nog bli bättre ikväll!
Men viktigast av allt...
Jag vann den här! På första försöket dessutom! Proopy heter hon. Christofer vann en brun, lite manligare version, som heter Mr Broom. Det är honom ni ser arslet på mitt i buren på bilden!
.
I morse när jag vaknade låg jag och höll om Proopy. Mysigt.
Så jag är minst lika nöjd idag! Och en aning mer solbränd. Det ska bli spännande att se om jag vinner något ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt ni verkar ha..såå avundsjuk :) kram

2011-02-16 @ 08:26:49
URL: http://singegerd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0