JÄMFÖRELSE

Vi har gjort det till en liten tradition att ta ett kort på oss utanför terminalen på Orlando International Airport innan vi åker hem, på ungefär samma ställe varje gång.
.
Det är rätt kul att jämföra bilderna, så nu gjorde jag ett litet minikollage av de tre bilderna vi har hittills!
Jag ser ut som en liten köttbulle på förra årets bild! Jag hade lite för mycket packning så jag hade fyra lager kläder på mig, vad gör man inte för att få med sig alla fynd hem? Blekare var jag också, men förra året var det inte alls lika varmt och fint, och i år var det istället extremt varmt och fint!
.
Fast egentligen tycker jag bäst om den här bilden från i år:
Men eftersom bilderna ska vara från samma ställe varje år fick inte den här vara med i kollaget.
.
Vad säger ni, lite kul är det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0