WHAT A DAY!

&Idag har varit varmaste dagen hittills (28 grader i skuggan på balkongen), och i morgon ska det bli ännu varmare och så ska det fortsätta. Om ni vill kan ni se vädret ända tills nästa lördag, då vi åker hem, HÄR. Bara varmt och fint hela tiden! Dock är det ännu varmare lokalt här, och framförallt känns det galet varmt i solen.
.
Idag har vi solat en hel del (och jag har bränt mig ganska ordentligt, trots att vi nästan har varit här en vecka redan, slarv).
Det är tur att det inte syns på bilden hur mycket det verkligen hettar i ansiktet... För att inte tala om ryggen, som jag bara skulle sola en liten stund så jag orkade inte smeta på solkräm... Hrm. Smart.
.
Vid 3-tiden gav vi upp solningen och stack till Florida Mall en sväng. Jag har ju varit lite dålig på att fota mina fynd, men det är egentligen först idag jag har fyndat (sparade 123 dollar på 4 plagg på Macy´s!) och dessutom vet jag inte om jag tycker att sådana bilder är särskilt spännande. Men i alla fall, här har ni 4 av dagens 7 inköp!
Jeans från Hollister (39 dollar), top Hollister (9 dollar - rea!), klänning Macy´s (vet faktiskt inte vilket märke) (20 dollar . rea!), klänning Macy´s (orkar inte kolla märke här heller) (17 dollar - rea!). Ifall ni vill veta. Jag är nöjd!
.
Sedan blev det sjukt god middag. Grillade shrimps inrullade i bacon, med gudomlig vitlökssås och italieninspirerad sallad. lt;/div>
Underbara grillspett. Jag tycker de bara blir godare för varje gång!
.
Nu börjar det äntligen bli dags för sängen. Jag är helt slut. Jag kommer att sova som en liten gris i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0