DET ÄR INTE SÅ LÄTT NÄR MAN ÄR FRÅN LANDET

I dag har vi haft Excel-kurs med jobbet. Det var faktiskt rätt kul, man kan ju göra mycket med Excel så det är nog bra att kunna lite mer. Mest nytta kommer vi nog att ha av informationen om hur man kan jävlas med folk. T.ex. hur man kan fixa ett felmeddelande som säger "Pucko! Stäng av datorn och gå hem!". Hehehe, oh vad jag ser fram emot att få testa det!
Ett sådant här felmeddelande hade ju inte heller varit helt fel!
.
Dessutom var det kul att få känna sig lite smart (vem vill inte göra det liksom?!). Det var en riktigt självförtroendeboost! Eller ja... Vissa hade ju i princip aldrig använt Excel tidigare och är nästan 40 år äldre än mig, men det hör inte hit.
.
Roligast var nog ändå när det plötsligt började tjuta utanför och en ambulans körde förbi.
C: Nu är det säkert någon kärring som har ramlat omkull.
A: Jag trodde att det var någons telefon som ringde.
.
Jag höll på att skratta ihjäl mig! Det är så man vet att någon med all säkerhet bor på landet, när de inte ens vet hur en ambulans låter!
.
Min koffein- och sockerchock kan eventuellt ha haft en del i att jag tyckte att det var så fruktansvärt roligt att jag inte kunde sluta skratta och tårarna rann, men ändå. Håll med om att det var roligt?!

Kommentarer
Postat av: Siolia

Spännande!! :D Har ju hört bara positiva kommentarer om denna diet och försöker nu få min pojkvän att börja, tror verkligen de skulle passa honom och gud, han har ju tjatat i evigheter om viktnedgång!!



Jag älskar ju ost ;) Så skulle nog passa mig med, är ju dock vegetarian så kan ju inte äta varken kött eller fisk. Undrar om jag skulle få till det..

2011-01-20 @ 22:51:15
URL: http://siolia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0