DUKTIG FLICKA

Shit alltså vad duktig jag har varit idag. Jag är nästan lite chokad. För att inte tala om hur chockade Christofer och Dixie är. Det är liksom inte helt vanligt (snarare otroligt sällsynt) att jag får sådana här ryck.

Jag har
- bytt sängkläder
- tagit ner julgardinerna och satt upp vårgardinerna (jag vill ha vår och sommar NU, inte det här äckliga regnslasket som kommer ner från himlen idag)
- tvättat och hängt två maskiner med kläder
- ordnat upp min garderob (garderoben är ett av få ställen jag alltid brukar ha ordning, men nu har det varit fullständigt kaos ett tag, men nu är det fixat!)
- plockat ur diskmaskinen, plockat i igen, diskat och plockat ur
.
En mycket nöjd Hanna (haha, vad konstig jag ser ut i ansiket?). Det här är på riktigt första gången jag sitter ner idag, förutom frukosten då.

Tänk om jag alltid kunde ha sådan här energi?! Tänk så mycket jag skulle få gjort då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0