EN MÅNAD!

Kan ni gissa vad jag gör idag om exakt en månad?! Kan ni?! Okej, jag berättar ändå: vi sitter på flyget på väg till Newark och om bara några timmar har vi förflyttat oss till flyget som tar oss till Orlando! Jeii!
.
Vid den här tiden sitter jag troligtvis och dricker en öl, eller ett glas vin, och kollar på någon halvdålig komedi. Underbart!
.
Så småningom kommer vi att ha den här utsikten:
.
.
Den här tog vi visserligen på hemvägen förra året, men det ser precis likadant ut på ditresan. Och det är frihetsgudinnan på den där lilla holmen ifall ni inte ser det.
.
Och efter en till flygresa på 2,5 timme är det dags för bubbel gånger två!
.
.
Bubbelpool. Vaaarmt (nästan för varmt först) och skönt!
.
.
Och bubbeldricka! Cook´s heter den som vi brukar köpa tror jag bestämt.
.
Åh vad jag längtar nu! Ni förstår inte. De här senaste dagarna har det bara blivit mer och mer, men nu när jag kollade på bilderna känns det nästan som vi skulle vara där redan. Jag får nästan rysningar. Snaaaaart!

Kommentarer
Postat av: pubes

...fy fan så deprimerande >.< jaja... men sverige är ju fint såhärårs.. :'(

2011-01-11 @ 22:24:12
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Derya Bahceci

MEN! Jag vill också :(

2011-01-12 @ 13:27:41
URL: http://www.kth.se/derya
Postat av: MEREI

- fan vad najs!

2011-01-12 @ 14:13:16
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Frihetsgudinnan

Utsikten på första bilden kan ju se lite annorlunda ut när ni kommer fram i år med tanke på denna väderkaotiska värld. När ni kommer fram är det nog bara skallen som sticker upp på Frihetsgudinnan och dessutom har hon nog cyklop på sig. ;)

2011-01-13 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0