FLORIDA FLORIDA FLORIDA

Alltså ni kan inte föreställa er hur mycket jag längtar till Florida nu. Vi har pratat så mycket om det de senaste dagarna så det känns som att vi ska åka den här veckan. Åh, det hade inte varit helt fel det... Men nej, det är tre och en halv vecka kvar ännu.
.
Jag ska visa er lite bilder på det jag längtar efter mest! (Klicka på bilderna för att göra dem större!)
.
Gin&tonic i "lilla" coolern vid poolen, Millers Highlife vid poolen, riktig färsk och underbar frappuccino på Starbucks, Bloody Mary och tostitos med salsa före maten.
Floridafrukost, frukt- och grönsaksavdelningen på Publix, färska ostron med citron, grilla och äta grillat.
Stora poolområdet, "vårt" poolområde, utsikten från balkongen och morgonpromenaderna runt sjön efter frukosten.
Spela fussball (med den lilla skillnaden att jag ska vinna varendaste en liten gång i år!), och så självklart de underbara nyheterna att det är så kallt här hemma att de till och med visar det på amerikansk tv. Lovely.
.
Nu kanske ni förstår hur mycket jag längtar? Jag kollar igenom bilderna (och det finns över 1000 till, och då är det bara från förra året) minst en gång per dag just nu... Åh, älskade Florida!

Kommentarer
Postat av: Emanuell

Get a grip, girl!

2011-01-16 @ 22:18:46
Postat av: Fanny

Kom på att jag kanske ska svara här, du går kanske inte in på min blogg å kollar om jag svarat där, hehe!



Haha, tack! Ibland undrar man när ingen kommenterar :) Du vet säkert hur de e, mycket roligare om man får i alla fall EN kommentar :) Men man ser ju i alla fall på statistiken att någon kollar!

Jo, det var häftigt, och spontant :D



Ja kan förstå varför du längtar till er resa.. Allt utom Bloody Maryn :D haha, usch! Peter dricker också alltid sån.....

2011-01-17 @ 13:36:18
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, vad härligt det verkar! :'D Fy vad nice, ta med oss nästa gång? (A)

Och angående grymmen, det sjuka är ju att jag har läst alla böcker OCH sett filmerna flera gånger! Men jag kommer bara inte ihåg!! Men nåt med varulven var det va? Hahaha :'D

2011-01-17 @ 14:40:53
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0