HJÄRNSLÄPP

Okej, jag fick hjärnsläpp här om dagen. Och då menar jag totalt hjärnsläpp. Det resulterade i att jag raderade bloggen. Min älskade älskade blogg.

Två års bilder och inlägg (=en massa tid och minnen) är nu alltså borta. Det tog inte många timmar innan jag började ångra mig, och sedan dess har jag saknat den så sjukt mycket.



Smart Hanna. Verkligen.
Lösningen? Starta en ny blogg. I princip samma, fast ändå inte. Tills vidare får den gamla headern från min gamla älskade blogg duga. Men ska jag förnya mig på riktigt borde jag väl göra en ny header också. We´ll see.
Det här är nu min nya bäbis. Välkomna hit!

Kommentarer
Postat av: Cilla

yay ! :D

2011-01-05 @ 00:56:47
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0