MEN HUR LYCKAS MAN?!

Alltså jag tror faktiskt inte att ni kan förstå min ångest just nu. Det är fruktansvärt och jag förstår ingenting. Igårkväll, precis när vi skulle gå och lägga oss bläddrade jag igenom tv-kanalerna lite snabbt och så plötsligt står han bara där, Brad Paisley i sin vita hatt, och håller sitt tacktal precis när CMA awards slutar!

GAH! Hur i helskotta kunde vi missa att de visade CMA igår?! Förra året kollade vi ju till och med upp datumet långt på förhand och skrev in det i kalendern för att helt säkert inte missa det. Åh. Det är hemskt.



Älskade Brad, kan du förlåta mig? Jag lovar att skrika högst av alla på konserten 24:e februari!

Kommentarer
Postat av: Cilla

oj, han såg ju inte dålig ut heller ;p

2011-01-08 @ 12:16:43
URL: http://priss.se
Postat av: elin

säger bara en sak....whiskey lullaby!!!

2011-01-08 @ 14:00:52
URL: http://herregudrunn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Cilla: I knoooow! Jag håller som bäst på och räknar på oddsen för att han personligen tar hand om mig om jag "svimmar" på hans konsert ;) hehehe

2011-01-08 @ 15:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0