NO MORE DOUBLE-TOOTH!

Nu är Dixie opererad och klar! Det gick jättebra, jag var nog den som var mest nervös (som vanligt), och nu är hon ingen double-tooth längre.

Bildbeviset: 3 små hörntänder i en liten burk. De ska vi spara och visa henne när hon blir äldre. Eller ja, hundar kanske inte uppskattar det på samma sätt som människor, men jag får väl spara dem åt mig själv helt enkelt.
.
Nu är det vila och mys som gäller, Dixie är rätt så mör så vi tar tillfället i akt att mysa lite extra med henne.

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: jag tror folk va dum helt enkelt!



MEN ÄR DU FRÅN VETTET?!!! LÄGG DOM UNDER KUDDEN OCH LÅTSAS ATT DET ÄR DINA HÖRNTÄNDER Å LURA TANDFÉN SÅ DU FÅR PENGAR!!!!! =0



btw, du är sjukt lik sara sommerfield (eller hur det nu stavas) på din bild i headern när du gör peacetecknen bak å fram!

2011-01-05 @ 15:36:06
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0