TJOCKIS

Herregud, jag glömde ju att berätta om tjockisen igår! När jag skulle plocka upp Bodil fick jag se den, och jag fick till och med hälsa på den! Jag är NÅGOT mallig, och vissa andra är NÅGOT avundsjuka.
.
Ja, det är alltså en liten brun Dobermann valp! Den ser precis ut som Dixie gjorde när hon var liten, fast brun istället för svart och mycket tjockare. Åh, den var så söt!
Precis så här såg den ut, fast lite större, lite brunare och mycket tjockare! Hihi. (Försövrigt så älskar jag den här bilden, Dixie ser precis ut som ett litet gosedjur, inte en riktig hund! Och nu blev jag valpsugen igen...)
.
Vi ska eventuellt dit på lite kaffe om en stund, då ska jag försöka ta en bild på den så ni får se den på riktigt och inte behöver gissa hur den ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0