Kexspår!

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har förevigat Dixies tassavtryck (Dixie=kexet, hennes tassavtryck=kexspår) på ryggen! Jag har funderat och planerat länge, och nu är de äntligen på plats! Jag är supernöjd!
.
De är ju precis nygjorda, så skuggningen är lite mörkare nu än den kommer att vara när de har läkt. Det är alltså Dixies exakta tassavtryck som vi tog med stämpelfärg och som Mark sedan har kopierat. Jag är så himla nöjd! Han tog med varenda liten detalj, hundar har ju också nästan som fingeravtryck, så det är verkligen Dixies avtryck jag har på ryggen och ingen annan har exakt likadana!
.
Nu såg jag visserligen på bilderna att de hamnade lite längre ut mot skulderbladet än jag hade tänkt från början, men det var ju jag som pekade var jag ville ha dem så jag får väl skylla mig själv. Men det gör inget, jag är ändå superglad! Jag har ju kexspår på ryggen!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Har hon bara tre ben ? :O Nej jag skojja :P Jätte fina ! Kul idé

2011-07-24 @ 18:04:16
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Jaa Cilla, det är jättehemskt att hon bara har 3 ben... Haha, nej men jag funderar faktiskt redan på om jag nog kanske ändå borde tatuera in den fjärde tassen också, för det är ju faktiskt lite konstigt med bara 3... (Jag är lite pallrig och tycker att det ska vara ojämnt antal, men i det här fallet måste jag nog ändra mig) Och så kanske texten "Dixie" överst också ;) Hihi :D

2011-07-24 @ 20:53:14
Postat av: Cilla

Jaaa så det var planerat så du får tatuera dig igen så du kan stilla dina tatuerar behov tststs xD

2011-07-25 @ 09:20:32
URL: http://priss.se
Postat av: Fanny

Nice :) Sen får man ju ett himla sug till att tatuera sig igen när man nu en gång gjort det, i alla fall fick jag det :D Men det stillade sig efter ett tag :) Fast jag är nog lite sugen på en till jag i alla fall nu!

2011-07-25 @ 09:44:17
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Mynnie

Vad snygg tatuering

2011-07-25 @ 09:56:00
URL: http://mynnie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, fan Cilla, du avslöjade mig! ;D Det kanske var så omedvetet ;)

2011-07-25 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0