Livet är en fest

Igår var det dags för stor firmafest ute på en äng i Lumparland! 3:e personalfesten på 3 månader, ganska imponerande faktiskt. Men det här var också den största.
.
Vi bjöds på bland annat rökt lax, sill och chokladkaka. Och självklart öl och vin. Det var lotteri (jag hamnade både på att sälja lotter och dela ut vinster så jag kände mig sjukt viktig) och luftgevärsskytte (för karlarna hette det, men jag ville också vara med och hamnade rätt upp i toppstriden - det ni!). Senare skulle det visst bli mobiltelefonskastning också, men vi åkte tillbaka till stan före det.
.
Tanken var att vi skulle gå och sätta oss utanför RockOff och lyssna på Takida, men vi fastnade hos Daniel tills ölen tog slut och vi begav oss vidare till butiken där vi blev resten av kvällen. En himla trevlig kväll måste jag säga!
.
Jag tog inte en endaste bild på hela kvällen (jag som brukar vara så duktig?! och hatad...), så ni får nöja er med en bild på förrätten från juni månads fest - även det var nämligen en sjukt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0