Mera mutor bara!

Jag berättade ju om att vi helt utan förvarning blev bjudna på kaffebröd på jobbet i onsdags. Himla nice tyckte vi! Well. Idag hände det igen! Mitt i allt, och helt oprovocerat, kom en kille in från våffelstället (kiosken?) som precis har slagit upp alldeles bredvid oss med ett fat med 3 olika soters våfflor på!
.
"Jag tänkte att ni kanske ville prova!" sade han glatt. OM vi vill! Och herregud så gott det var! Lycklig tjej. Se bara!
Det där med att ta kort på våfflorna kom jag på lite i sista sekund (och jag fattar inte varför den är felvänd?! Den är rätt väg både i iPhonen och i iPhoto?!), men bättre än ingenting. Som ni kan se var den med färska jordgubbar på överlägset godast! Mmmm... Jag dreglar nästan när jag tittar på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0