Sjukt

Det hände något jätteskumt idag när vi hade varit och hämtat mitt älskade lilla kex (som har varit hos sin faster och busat med sina kusiner i två dagar). På vägen hem gäspade jag "och tusen tusen stråla ock" (alltså från "Nu tändas tusen juleljus") helt utan förvarning och utan att det var meningen! Helt sjukt!
.
Nu är det kexo som är trött. Två dagars bus har satt sina spår.
.
Vi hade för övrigt en riktigt bra shoppingdag i Uppsala igår! Vi hittade allt vi skulle ha och lite till (som vanligt med andra ord). Bland annat köpte vi tre stycken klockor.
.
Men vad vi ska ha dem till får ni se när det är klart! Om det nu någonsin blir det, jag brukar vara ganska duktig på att lova att visa er grejer som aldrig blir av. Till exempel är det nu ett år sedan vi flyttade, och jag har fortfarande inte visat bilder på "nya lägenheten" som jag lovade. Men å andra sidan skulle jag ju visa bilder när vi blev klara, och det vet jag fortfarande inte om jag tycker att vi är så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0