DUBBEL STYRKETRÄNING

Idag har jag äntligen varit på BodyPump igen! Jag har inte varit på två veckor, jag har bara inte hunnit med.
.
Men jag har inte bara varit på BodyPump idag, jag har fått både uppvärmning och nedvarvning tack vare "Kissmonstret" som vi så snällt kallar henne. Jag kan tala om för er att en snart 6 månaders Dobermannvalp väger ganska mycket. Framförallt när man bär henne ner och upp för alla trappor i ett hus med 4 våningar... (Vi är "barnvakter" idag och i morgon)
.
Ännu en fördel med Prazsky Krysarik, trots att Dixie är en stor dam (för rasen) så väger hon bara någonstans mellan 3 och 4 kg - mycket behändigt!
Bustjejerna. En lätt och en inte fullt så lätt.
.
Så ja, jag kommer att ha problem med den där lilla branta sprialtrappan på jobbet imorgon känner jag... Mina ben är ordentligt möra. Undrar om någon av killarna kan tänka sig att bära ner mig varje gång jag måste gå på toa? I så fall ska jag dricka extra mycket kaffe. Som någon annan får hämta åt mig. Och eventuellt mata mig med också, ifall även armarna är ur funktion.

Kommentarer
Postat av: pelle

Varför måste ni bära henne då, mate?



Och hey, förlåt för sent svar. Har nu gått ned till ett något mer humant schema. Ska försöka få in kommentarsvanan igen. Jag praktiserade i alla fall på Scandic Savoy. Tror jag det hette. Ringer det någon klocka?

2011-05-06 @ 14:03:30
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0