Felhörning och felsägning

Jag har varit väldigt virrig idag. Och fnittrig. För mycket kaffe gör det definitivt inte bättre. Men roligt har jag haft! Allt blir så mycket roligare när man är trött och dricker mycket kaffe.
.
Först höll jag på att skratta ihjäl mig åt en felhörning (jo det heter så, enhörning och felhörning). Daniel sade "jag är så yr i ballen!", trodde jag och tänkte att nu jäklar slirar det ordentligt för karln. Fast han sade så klart bara "yr i bollen", inte alls lika kul.
.
Några minuter senare:
Jag: Jo alltså den här smackbooken...
Kjell: SMACKbook?!
Man ska inte sporta med att döpa om saker och ting på skoj, det blir så knepigt att försöka förklara sig om man råkar säga det högt till andra människor sedan...
.
Yr i ballen ligger jag här i soffan och skriver på min smackbook...

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: ptja, livet är ju till för att levas och då ingår väl en å annan utmaning I guess! ;)

2011-05-24 @ 20:15:38
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: riiiiiight?! :D

2011-05-24 @ 22:08:26
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår inte alls hur du kan tänka mig när det kommer till fnitter? Jag har väl aldrig fnittrat i hela mitt liv, speciellt inte med dig ;)

2011-05-24 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0