FREDAAAAAAG!

Halleluja, äntligen fredagkväll! Jag har överlevt hela första veckan på nya jobbet! Och det har faktiskt varit jättekul, och det känns superbra! (Sjukt många utropstecken i ett enda stycke...) Men jag är precis slut, det är ju galet påfrestande att lära sig nya grejer.
.
Det har verkligen varit fredag idag. Det är som att vi alla har varit lite sega idag, jag har haft sinnessjuk träningsvärk i låren och rumpan, snubblat på allt möjligt, fått stötar av allt och lyckats sätta mig på den enda post-it lappen på mitt skrivbord så att den fastnade på arslet och hängde så fint där när jag gick iväg...
.
MEN jag har också ätit sjukt god spätta till lunch på Umbra med Daniel, fått kladdkaka och glass till kaffet eftersom det var praktikanten Viktors sista dag, och viktigast av allt: jag vann en grill! Det hade tydligen kommit en grill med någon beställning som Kjell lottade ut precis efter stängning - och jag vann! Wohoo! Nog för att vi har en grill redan, men ändå.
.
Nu, äntligen: Den otroligt efterlängtade fredagsölen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du förtjänar nog en fredagsöl idag! Jag har undrat hur det går för dig på nya jobbet, det har varit så tyst här så jag tänkte att du har nog mycket att göra och lära dig :)

Tror att jag också ska ta en fredagsöl här till hockeyn (som i och för sig snart är slut), för jag bara pluggar och pluggar hela tiden, så jag förtjänar också en :)

2011-05-06 @ 18:03:29
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0